• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Świadomość marki – a kampania marketingowa! Dobra marka!

Nowa forma sprzedaży!

Multimedialna kampania polega na promocji towaru, a także ukazywaniu osobowości, która w ogólnym  ujęciu „daje  twarz” do nowoczesnej  reklamy. W związku   z takimi trendami  rok 2018 (okres Bożego Narodzenia) dostarcza innowacyjnej formy przekazu treści.  Marka – to jakość świadczonych usług powiązanych w tym przypadku z choinkami. Grupa docelowa powiększona o czytelników gazety LFM – zdobywa nową wiedzę z zakresu sprzedaży choinek, miejsca  rozłożenia towaru, a także formy i ceny zakupu.

Walka na rynku, to schemat  wspólnego:

-  copywritingu, marketingu, fotografii i osób występujących publicznie.

Cechy marketingu:

- otwartość,  rzutkość, bezpośredniość, zachwalanie towaru, pozowanie do zdjęć, dobra zabawa, oczekiwanie na  efekt.

Wirtualność  przyczynia się  więc do reklamy, a także wpływa na ludzki gust.

Sylwia Skroś – copywriter zaangażowany w akcję „Choinki świąteczne  - Lębork”.

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6286781
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com