Nowa forma sprzedaży!
Multimedialna kampania polega na promocji towaru, a także ukazywaniu osobowości, która w ogólnym ujęciu „daje twarz” do nowoczesnej reklamy. W związku z takimi trendami rok 2018 (okres Bożego Narodzenia) dostarcza innowacyjnej formy przekazu treści. Marka – to jakość świadczonych usług powiązanych w tym przypadku z choinkami. Grupa docelowa powiększona o czytelników gazety LFM – zdobywa nową wiedzę z zakresu sprzedaży choinek, miejsca rozłożenia towaru, a także formy i ceny zakupu.
Walka na rynku, to schemat wspólnego:
- copywritingu, marketingu, fotografii i osób występujących publicznie.
Cechy marketingu:
- otwartość, rzutkość, bezpośredniość, zachwalanie towaru, pozowanie do zdjęć, dobra zabawa, oczekiwanie na efekt.
Wirtualność przyczynia się więc do reklamy, a także wpływa na ludzki gust.
Sylwia Skroś – copywriter zaangażowany w akcję „Choinki świąteczne - Lębork”.
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com