2 szkoły:
1. Blog – to już przeszłość.
2. Blog – to nowoczesny sposób komunikacji.
W XXI wieku ścierają się więc dwie teorie.
***
Jedna z nich podważa skuteczność blogów, dowodzi, że (obecnie podmienia ich znaczenie - zwykły facebook).
Druga podkreśla mocne uderzenie, a w nim rolę blogów firmowych.
Wykładowcy dowodzą jednak, że blog firmowy – to podstawa funkcjonowania każdego przedsiębiorcy, który przy pomocy określonej ilości znaków – uchodzi za eksperta w konkretnej dziedzinie wiedzy.
Blog – wzmacnia przekaz, a także, przy pomocy dłuższej wypowiedzi, zmienia myślenie klienta na nowoczesny sposób komunikacji powiązanej z reakcją. Prowadzi z nim wirtualną dyskusję, w której udowadnia plusy wynikające z możliwości zakupu towaru i zdecydowania się na stałą współpracę, wzbudza zainteresowanie marką, zmusza do refleksji, która w konsekwencji przyciąga do wskazanego produktu lub usługi.
Zalety:
- blog, to darmowe źródło wiedzy,
- blog – to e-książka,
- blog – to treść, której nie opowiadasz przy kawie w kawiarni, ale zaoszczędzasz czas i pozwalasz ją czytać w dowolnym miejscu na świecie,
- blog – to komunikat dostępny w e-maszynach,
- blog – to Twój indywidualny sposób wypowiedzi,
- blog – to marka, która „się sprzedaje”.
Błędy strategiczne w myśleniu!
Spore grono przedsiębiorców uważa, że facebook rozwiązuje większość problemów.
- Jak należy do tego podchodzić?
Facebook – to 2-3 zdaniowy post, bądź zachęcający do oglądania wskaźnik artykułów. Facebook – jest więc przydatny po publikacji artykułu na blogu firmowym.
Wpis na WWW!
Osobiste przemyślenia zwracają uwagę na korzyści wynikające z szerokiej współpracy – to także dawka informacji, które zjednują miliony ludzi i wywyższają firmę nad konkurencyjnymi. Stawiają ją w roli eksperta określonego tematu. Spore grono czytelników dokonuje zatem oceny firmy – po fachowości sformułowań i aktywności newsowej.
Firma – to i blog!
Poprawne tory marketingowe prowadzą pociąg z wagonikami do różnych stacji (wpisów), zatrzymują przy sobie ludzi ( pasażerów), pozwalają odczuwać fascynację ( zmuszają do okazywania ciągłego zainteresowania), stwarzają możliwość zakupu biletu ( wybrania miejscowości docelowej).
Stacja marzeń – Twoja Firma.
Konduktor – zdalny copywriter.
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com