• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Sprzedaję słowa. Stwarzam pajęczynę przyciągania do produktu.

2 szkoły:

1. Blog – to już przeszłość.

2. Blog – to nowoczesny sposób komunikacji.

W XXI wieku ścierają się więc dwie teorie.

***

Jedna z nich podważa skuteczność blogów, dowodzi, że (obecnie  podmienia ich znaczenie -  zwykły  facebook).

Druga podkreśla mocne uderzenie, a w nim rolę blogów firmowych. 

Wykładowcy dowodzą jednak, że blog firmowy – to podstawa funkcjonowania każdego przedsiębiorcy, który przy pomocy określonej ilości znaków – uchodzi za eksperta w konkretnej dziedzinie wiedzy.

Blog – wzmacnia przekaz, a także, przy pomocy dłuższej wypowiedzi, zmienia myślenie  klienta na nowoczesny sposób komunikacji powiązanej z reakcją. Prowadzi z nim wirtualną  dyskusję, w której udowadnia plusy wynikające z możliwości  zakupu towaru i  zdecydowania się na stałą współpracę, wzbudza zainteresowanie marką, zmusza do refleksji, która w konsekwencji przyciąga do wskazanego  produktu lub usługi.

Zalety:

- blog, to darmowe źródło wiedzy,

- blog – to e-książka,

- blog – to treść, której nie opowiadasz przy kawie w kawiarni, ale zaoszczędzasz czas i pozwalasz ją czytać w dowolnym miejscu na świecie,

- blog – to komunikat dostępny w e-maszynach,

- blog – to Twój indywidualny  sposób wypowiedzi,

- blog – to marka, która „się sprzedaje”.  

Błędy strategiczne w myśleniu!

Spore grono przedsiębiorców uważa, że facebook rozwiązuje większość problemów.

- Jak należy do tego podchodzić?

 Facebook – to 2-3 zdaniowy post, bądź zachęcający do oglądania wskaźnik  artykułów. Facebook – jest więc przydatny po publikacji artykułu na blogu firmowym. 

Wpis na WWW!

Osobiste przemyślenia zwracają uwagę na korzyści wynikające z szerokiej współpracy – to także dawka informacji, które zjednują miliony  ludzi i  wywyższają firmę nad konkurencyjnymi.  Stawiają ją w roli eksperta określonego tematu. Spore grono czytelników dokonuje zatem  oceny firmy – po fachowości sformułowań i aktywności newsowej.

Firma – to i blog!

Poprawne tory marketingowe prowadzą pociąg z wagonikami do różnych stacji (wpisów), zatrzymują przy sobie ludzi ( pasażerów), pozwalają odczuwać fascynację ( zmuszają do okazywania ciągłego zainteresowania), stwarzają możliwość  zakupu biletu ( wybrania miejscowości docelowej).

Stacja marzeń  – Twoja Firma.

Konduktor –  zdalny copywriter.

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6278760
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com