W sieci marketingowców!
Copy - uwielbia unikalność treści i pomysłowe rozwiązania. Ale mnogość artykułów i powiązania modnych zagadnień produkują tysiące powielaczy od różnych tematów. W pewnym sensie wyścig szczurów trwa. Kto w nim startuje…? Eksperci. Jeszcze kilka lat temu nikt nie słyszał o zawodzie copywritera, aż tu nagle buuuummmm. Jeszcze nigdy nikt nie śledził i nie wnikał w marketing, aż tu nagle buuummm. Lokomotywa rusza. Zahacza o kolejne przystanki, czyli specjalistyczne artykuły, aby w ciągu kilku minut wpaść w ciąg powiązań sieciowych.
Poszukiwacze pasjonatów!
Wszystkie reformy, „naprowadzacze”, podpowiedzi - nie odnoszą się identycznie do określonych miejscowości i ludzi? Dlaczego? Spora ilość czynników zewnętrznych wpływa na kształt ogólnego obrazu w sieci. Kiedy podpowiadasz ekspercki tytuł - inni ludzie zamykają oczy, w bliźniaczym mieście, to samo zadanie skutkuje w 100%. A jednak przy sterach pozostaje ten sam człowiek.
Gust i jego znaczenie!
Piękna strona WWW, unikalne teksty i zdjęcia - nie odnoszą globalnego sukcesu, ale istnieją dla wybranego grona odbiorów. W dużym mieście szokująca i bezgustowna treść podbija serca milionów osób. Analizując jednak 2 – strony internetowe: pierwsza jest wzorcowa, druga kiczowata. Dlaczego kiczowata podbija świat? W pewnych założeniach marketingowych szczęście decyduje o sukcesie. W opiniach ekspertów – niepoprawne blogi – przyciągają odbiorców, ponieważ liczy się nazwisko, szokujący styl, krzykliwość, a czasami treść.
Popularność: plusy i minusy!
Od kilku lat obserwują mężczyznę – modela, który w Internecie zjednuje miliony fanek. Sukces na Insta, sukces na fb – tylko, że przy okazji wkrada się do jego życia potężny hejt. Ten okaz modelingu oświadcza, że jest po próbie samobójczej. Sukces – pewnie on się liczy. Ale jego cena ……odbiega od opisów marketingowych.
I właśnie, dlatego na moich stronach wybieram:
- naturalność, spontaniczność, zwyczajność, bo oryginał obroni się sam.
Wszelkie porady eksperckie zaczynają się od tajników psychologicznego pojmowania świata, potem od odnoszenia sukcesu, a na końcu od bycia człowiekiem.
Wybierz ze mną brak sztuczności, bezpretensjonalność, otwartość.
Bo wtedy muzyka dobrze gra…
Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług copywritingu – 505 060 972
Napisz – sskros@gmail.com
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com