• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Seria Nauki Społecznej to wstęp do bibliotekarskiego copywritingu. Poznaj celowość działań.

Początek ukrywa się w książce!

Biblioteczka Towarzystwa Wiedzy Powszechnej zawiera cenną książeczkę, w której Alina Brodzka opisuje życie M. Konopnickiej.  Staroć pozyskany w antykwariacie posiada więc informacje społeczne charakteryzujące:

-  życie, pracę, a także grono przyjaciół, autorki tekstów ukazujących się w „Tygodniku Ilustrowanym”, czy piśmie „Kaliszanin”.

Znana i popularna  w miejscach publicznych – Eliza Orzeszkowa – wzmacnia ochotę na przełamanie wszystkich wewnętrznych oporów i stworzenie dzieł, które wpływają na historię książki. A ten fakt dla zawstydzonej Konopnickiej odciska spore znaczenie.

Od pisania do copywritera!

Obecny rynek marketingowy toruje drogę dla copywriterów, ale należy zaznaczyć, że prawdziwy „inkunabuł” ukrywa się w umyśle profesjonalnego pisarza. Zarówno woluminy, jak i artykuły internetowe, promują osoby szczególnie utalentowane.

Patrząc na życiorysy:

-  Aleksandra Głowackiego – Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza, Adama Mickiewicza, każdy początek ich drogi stanowi walkę o przetrwanie. Popularność, sukces wydawniczy – to szkielet budowy nowoczesnej  - marki. Temu napływowi treści towarzyszą zatem: bieda, ubóstwo, kryzysy miłosne, zapomnienia społeczne, a także nagłe wyniesienia pisarzy na prawdziwe salony. Bywa jednak i tak, że sztuka pisania treści zdobywa uznanie dopiero po śmierci utalentowanego artysty, wyrobnika słowa. Bo…inne czasy, inne spojrzenie, inna grupa społeczna, czy nawet przypadek – sprawiają prawdziwe cuda.

Od bibliotekoznawstwa do copy!

Każdy nowelista i kronikarz przyciąga tłumy ludzi, zwraca na siebie uwagę. I pewnie, dlatego tylko  wszystkie debiuty są takie trudne. Systematyczność, rzeczowość, innowacyjność i szokujące zabarwienia emocjonalne pozwalają  jednak na odniesienie sukcesu. Sukces bywa „ogromny”, bądź „przyciszony”. Ale oceniając ludzkie marzenia już teraz wiesz, że każdy nowy krok – to namiastka tęczy, która zaraz po deszczu upiększa widok na malownicze miasto.

Maria Wasiłowska – wkracza na rynek pisarski w wieku 33 lat.

„Za ciasnymi ścianami dworku snuło się w nędzy życie na wsi, niepokoiła, domagała się głosu ciężka chłopska krzywda. Na całej ziemi polskiej szalał popowstaniowy terror zaborców; trudno było patrzeć i milczeć” -  czytam w naszej książeczce.

I kto uwierzy w cud:

-„Debiutantce, tak przychylnie powitanej przez Sienkiewicza, otwarto łamy wielu pism, krytyka literacka z uznaniem oceniała jej pierwsze utwory. (…) Konopnica miała umysł samodzielny, bystry wzrok i wrażliwą , prawdziwie poetycką pamięć. „ – dodaje A. Brodzka.

Ta lekcja z historii pozwala przenosić góry, książki i copywriting.

Bo wtedy muzyka dobrze gra…  

Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług  copywritingu – 505 060 972

Napisz – sskros@gmail.com

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6280047
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com