Jak kreatywnie realizować własne marzenia modowe?
Marzenie – to jest początek każdej drogi. W ludzkim umyśle kształtuje się pomysł, następnie dojrzewamy do tego, aby wprowadzić go w życie. Pomysł to bowiem inspiracja, zamysł twórczy, ale także pewien określony – dar. I to chyba od nas zależy co z nim zrobimy. Tak narodził się m.in. Blog modowy. Nowa tematyka wywołująca początkowo sporo zamieszania wkroczyła do świata copywriterskiego i ukształtowała trendy. A one stały się inspiracją do kolejnych kroków związanych z pisarstwem, jak i projektowaniem ubrań.
Świat internetowy przygotowałam więc początkowo do przyjęcia zagadnień z zakresu KREATYWNOŚCI:
- Czym jest kreatywność?
- Oczywiście pomysłem ubranym w odpowiednie słowa, wizją na dany temat, a także tworem zbudowanym na konkretnym szkielecie.
Grunt pod blog modowy wybudowałam na podstawie bloga Kreatora Czasu dotyczącego przenikania zagadnień mody w dalekiej przyszłości.
http://leborskikreator.blogspot.com
Archiwalne wpisy:
„Projektanci modowi, którzy dostali się do miasta postanowili – pożegnać lato w sposób nietypowy. Udali się więc na Plac Pokoju , aby o godzinie 12:00 – rozsypać na nim kwiaty. Przygotowane główki kwiatowe miały bowiem stworzyć dywan – pełen zapachu, delikatności i zmysłowości. Oryginalne rośliny położyli więc na materiale, który tworzył – wzór projektowy. Taka inspiracja godna ludzi kreatywnych przywoływała wspomnienia – letnich cudownych dni, podczas , których barwy płatkowe wyznaczały rytm muzyki, przemieszczających się po materiale osób. Projekt ten okazał się dobrą zabawą, która dopasowana do pory roku - tworzyła łąkę….Łąka ta – była nietypową otwartą przestrzenią, w której każdy Człowiek mógł wypowiedzieć głośno - swoje lęborskie marzenie.
*
Kreatorzy mody dbają o swoją dobrą markę, dlatego poza szyciem licznych nietypowych kreacji wnioskują zawsze o bardzo charakterystyczne dodatki. Jednym z nich w zamyśle stworzonym dla Lęborka jest uruchomienie zakładu perfumeryjnego. Jak powszechnie jest wiadomo, każdy Człowiek uwielbia dokonywać takich zakupów, poszukiwać na półkach pięknych produktów, które zachwycą znajomych i całe Rodziny. Dyrektor kreatywny Domu Mody postanowił więc na uboczu miasta w Danej Kaflarni otworzyć i wybudować zakład z nutką lęborskiego zapachu. Do jego charakterystyki zgromadził odpowiednich ludzi, którzy mieli przeanalizować zapotrzebowania rynku miejskiego. Ankieterzy wypunktowali więc następujące zalety nowych perfum:
Zawierają one w swoim założeniu:
- drapieżność zapachu
- oryginalność buteleczki , w której będzie zapakowany ( najlepiej w kształcie muszli)
- dotyk lasu,
- szum morza
- polne kwiaty
-niebieskość Nieba
-promienie Słońca
- kroplę kawy
-wzornictwo naklejki z kaszubskimi motywami
- oryginalność
- zmysłowość
-rajskość
-krzykliwość
-odlotowość.
Znani chemicy przystąpili więc do działań i stworzyli wzór takich perfum, który został okrzyknięty na rynku drogeryjnym prawdziwym - hitem sezonu. W ten sposób moda na – taki zapach została dołączona do wielkiej promocji miasta, które nie tylko zachwycało , ale także i cudownie pachniało.
Kreator czasu – perfumował się tak od czasu do czasu….”
Sylwia Skroś
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com