• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

7 dni na wysokich obrotach? Lęborska kampania wyborcza.

Jaka kampania, taka reakcja?

Silne przeobrażenia sieciowe zmienią Lębork w propozycje z inboud marketing, czyli dobre treści zaprezentowane przez osoby startujące na nowych radych. Spory potencjał – ukazują m.in. teksty, przygotowane na odpowiednim poziomie, wypunktowane konkretne plany, główne założenia partyjne - bezpartyjne oraz graficzne i zdjęciowe zachęty do kliknięcia w określone publikacje.

Dlatego…

 Bez wychodzenia z domu oglądasz:

- Livy,  filmy oraz prezentacje, które - przy postępie technologicznych - zachęcają do określonych reakcji. Tu gesty, barwy głosu – żywe relacje - zasługują na 10 minut scrollowania w Internecie.

Co sprzyja ogólnej kampanii?

  1. Ibund marketing – który przychodzi do odbiorcy.
  2. Doskonałe  – magnetyczne spojrzenie na grupę odbiorców, wymuszanie ruchu w sieci, wzbudzanie zainteresowania, nakreślenie poprawnych tytułów, kreowanie strategii, a także przekazywanie wiedzy. Dlatego na profilach samorządowych pojawiają się zarówno sylwetki przyszłych radnych, jak i wzmianki historyczne, budujące ogólny lęborski światopogląd.
  3. Cześć osób tworzy artykuły, posty, korzysta z social mediów – jako głównych i istotnych kanałów do zbiorowej komunikacji, stara się też przyciągać do siebie wybranym hasłem, kolorem, logo, a także przy pomocy grupowej fotografii.
  4. Przy układzie treści – to jednak leady przejmują siłę zasięgu, gdyż od kilku zdań – i  doboru słów – zależy ilość przyszłych kliknięć.

Na 2 miejscu kształtuje się content marketing – czyli wymiar mądrych treści.

Dlatego poszczególne komitety – zaskakują Cię pomysłami na publikacje, nowymi propozycjami zagospodarowania terenów, przedsiębiorczymi wizjami, ofertami dla wszystkich grup społecznych, zmianami ruchu drogowego, oazami zieleni, zarządzaniem na nowoczesnym poziomie i wieloma innymi planami.

Zastanawiasz się … zatem

Co gwarantuje pierwszą reakcję w sieci?

- Tytuł, długość tekstu i graficzne umilacze.

Właśnie, dlatego…

Kontakt z każdym mieszkańcem – to praca internetowa, ale także bezpośrednie wyjścia na ulice, spotkania w domach, wywieszane plakaty i wręczane ulotki.

W każdym tym przypadku – liczą się słowa – i przymiarki do kwietniowych wyborów.

Sprawdź publikacje!

Czytaj  - to co mądre.

Sylwia Skroś

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6282126
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com