Jaka kampania, taka reakcja?
Silne przeobrażenia sieciowe zmienią Lębork w propozycje z inboud marketing, czyli dobre treści zaprezentowane przez osoby startujące na nowych radych. Spory potencjał – ukazują m.in. teksty, przygotowane na odpowiednim poziomie, wypunktowane konkretne plany, główne założenia partyjne - bezpartyjne oraz graficzne i zdjęciowe zachęty do kliknięcia w określone publikacje.
Dlatego…
Bez wychodzenia z domu oglądasz:
- Livy, filmy oraz prezentacje, które - przy postępie technologicznych - zachęcają do określonych reakcji. Tu gesty, barwy głosu – żywe relacje - zasługują na 10 minut scrollowania w Internecie.
Co sprzyja ogólnej kampanii?
Na 2 miejscu kształtuje się content marketing – czyli wymiar mądrych treści.
Dlatego poszczególne komitety – zaskakują Cię pomysłami na publikacje, nowymi propozycjami zagospodarowania terenów, przedsiębiorczymi wizjami, ofertami dla wszystkich grup społecznych, zmianami ruchu drogowego, oazami zieleni, zarządzaniem na nowoczesnym poziomie i wieloma innymi planami.
Zastanawiasz się … zatem
Co gwarantuje pierwszą reakcję w sieci?
- Tytuł, długość tekstu i graficzne umilacze.
Właśnie, dlatego…
Kontakt z każdym mieszkańcem – to praca internetowa, ale także bezpośrednie wyjścia na ulice, spotkania w domach, wywieszane plakaty i wręczane ulotki.
W każdym tym przypadku – liczą się słowa – i przymiarki do kwietniowych wyborów.
Sprawdź publikacje!
Czytaj - to co mądre.
Sylwia Skroś
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com