W copywritingu!
Twórca treści internetowych, to artysta dobrych słów. On rzeźbi i maluje schematy, które przyciągają czytelników, a potem klientów. On zmusza do reakcji. On daje także wolność, ale i delikatnie naprowadza na właściwe tory.
4 - Kroki:
- Jako uczestnik licznych wydarzeń wynoszę z nich nowe doświadczenia, zdjęcia i treści z rozmów. Jako współpracownik z określoną Firmą - wczuwam się w charakter jej funkcjonowania, prowadzę rozmowy telefoniczne z właścicielami, mailuję, uzgadniam nowe rozwiązania i pomysły, ale także pozostawiam sobie nutkę oryginalnego spojrzenia i innowacji.
W reakcji!
Słowa wywołują sporo zamieszania, pokazują towary, nadają im życia, przenośni i wpływają na ruch w sklepie.
Liczy się więc zaufanie przewodnika myśli. Jego sposób budowania komunikatów oraz prezentacji wiedzy.
3 sposoby motywacji!
Sztuka – tworzenia treści sprzedażowych – to wiedza i profesjonalny opis każdego sklepu.
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com