• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Zaufanie. Dobra relacja. Czytanie w myślach! To ma sens!

W copywritingu!

Twórca treści internetowych, to artysta dobrych słów. On rzeźbi i maluje schematy, które przyciągają czytelników, a potem klientów. On zmusza do reakcji. On daje także wolność, ale i delikatnie naprowadza na właściwe tory.

4  - Kroki:

  1. Rozmowa bezpośrednia. ( Copy – czyta w myślach, notuje ważne decyzje i sformułowania, zna Firmę, bada  jej plusy, tworzy promocyjne zdania).
  2. Rozmowa telefoniczna. (Copy – to dobry słuchacz).
  3. Maile (Copy – to odbiorca komunikatów, wyrobnik, motywator do działania).
  4. Obserwacje w terenie – (Copy –  uważnie zatrzymuje wszystkie ważne chwile).

- Jako uczestnik licznych wydarzeń wynoszę z nich nowe doświadczenia, zdjęcia i treści z rozmów. Jako współpracownik z określoną Firmą  - wczuwam się w charakter jej funkcjonowania, prowadzę rozmowy telefoniczne z właścicielami, mailuję, uzgadniam nowe rozwiązania i pomysły, ale także pozostawiam sobie nutkę oryginalnego spojrzenia i innowacji.  

W reakcji!

Słowa wywołują sporo zamieszania, pokazują towary, nadają im życia, przenośni i  wpływają  na ruch w sklepie.  

Liczy się więc zaufanie przewodnika myśli. Jego sposób budowania komunikatów oraz prezentacji wiedzy.

3 sposoby motywacji!

  1. Copy – zmusza do refleksji.
  2. Copy – pokazuje produkty z korzystnej  strony.
  3. Copy – kieruje  Cię do koszyka.

Sztuka – tworzenia treści sprzedażowych – to wiedza i profesjonalny opis każdego sklepu.  


 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6266180
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com