• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Zarządzanie informacjami nową formą marketingu

Od kuchni!

Zarządzenie informacjami – to zadanie, które wymaga ode mnie podejmowania natychmiastowych decyzji, a także stałego podążania za technologicznymi zmianami. Gdy uczę młodzież gromadzenia, selekcjonowania i wyszukiwania treści, pracuję  na zasadzie metody projektów. Moje pomieszczenie w miejscu stałej pracy przypomina, bowiem miły kącik, do którego zapraszam nauczycieli w celu koordynacji newsów.

Przy biurku dochodzi do wymiany poglądów, pierwszych przymiarek kreatywnie brzmiących pomysłów, a także zarządzania artykułami.

W Zespole!

Analizując różne zagadnienia współpracuję z wszystkimi nauczycielami i uczniami – PCE. Podpowiadam dogodne rozwiązania sieciowe, większość szkolnych zdjęć wykonuję osobiście, dbam o stały kontakt z dziennikarzami i mediami.  Oceniam treści i nanoszę  na nich małe korekty, pozostawiając jednak określoną swobodę wypowiedzi.

Miejsce posiada znaczenie!

Miejsce do pracy wpływa na jej jakość. Podczas jesiennych i zimowych dni włączam więc specjalne lampki, głównie po to, aby nie męczyć zbytnio wzroku. Prace plastyczne ( obrazy, zdjęcia, książki) stanowią zawsze  idealne tło do rozmów, dyskusji, podpierania się słowami, wyszukiwania  cennych informacji.

Baza druku!

Copywriting wywodzi się od kierunków humanistycznych. Stanowi  powiązanie polonistyki, bibliotekoznawstwa, nauk politycznych, historycznych i filozoficznych. Odnosi się także do pedagogiki i psychologicznego ujęcia wirtualnego  świata. Wkracza jednak w zakres potężnego marketingu, który w punkcie dowodzenia skupia na określonej jednostce – zadania zarządzania treściami w  internetowej sieci.

Łączenie pojęć i ludzi!

Zadaniem copywritera jest więc połączenie wybranych tematów, zdjęć i filmów, w celu natychmiastowego wyodrębnienia konkretnych słów.

A słowa – znajdują się zawsze w bibliotece.

Bo wtedy muzyka dobrze gra…  

Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług  copywritingu – 505 060 972

Napisz – sskros@gmail.com

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6275472
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com