Od kuchni!
Zarządzenie informacjami – to zadanie, które wymaga ode mnie podejmowania natychmiastowych decyzji, a także stałego podążania za technologicznymi zmianami. Gdy uczę młodzież gromadzenia, selekcjonowania i wyszukiwania treści, pracuję na zasadzie metody projektów. Moje pomieszczenie w miejscu stałej pracy przypomina, bowiem miły kącik, do którego zapraszam nauczycieli w celu koordynacji newsów.
Przy biurku dochodzi do wymiany poglądów, pierwszych przymiarek kreatywnie brzmiących pomysłów, a także zarządzania artykułami.
W Zespole!
Analizując różne zagadnienia współpracuję z wszystkimi nauczycielami i uczniami – PCE. Podpowiadam dogodne rozwiązania sieciowe, większość szkolnych zdjęć wykonuję osobiście, dbam o stały kontakt z dziennikarzami i mediami. Oceniam treści i nanoszę na nich małe korekty, pozostawiając jednak określoną swobodę wypowiedzi.
Miejsce posiada znaczenie!
Miejsce do pracy wpływa na jej jakość. Podczas jesiennych i zimowych dni włączam więc specjalne lampki, głównie po to, aby nie męczyć zbytnio wzroku. Prace plastyczne ( obrazy, zdjęcia, książki) stanowią zawsze idealne tło do rozmów, dyskusji, podpierania się słowami, wyszukiwania cennych informacji.
Baza druku!
Copywriting wywodzi się od kierunków humanistycznych. Stanowi powiązanie polonistyki, bibliotekoznawstwa, nauk politycznych, historycznych i filozoficznych. Odnosi się także do pedagogiki i psychologicznego ujęcia wirtualnego świata. Wkracza jednak w zakres potężnego marketingu, który w punkcie dowodzenia skupia na określonej jednostce – zadania zarządzania treściami w internetowej sieci.
Łączenie pojęć i ludzi!
Zadaniem copywritera jest więc połączenie wybranych tematów, zdjęć i filmów, w celu natychmiastowego wyodrębnienia konkretnych słów.
A słowa – znajdują się zawsze w bibliotece.
Bo wtedy muzyka dobrze gra…
Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług copywritingu – 505 060 972
Napisz – sskros@gmail.com
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com