Treści motywujące do działania!
- Nie zazdrość.
- Bądź oryginałem.
- Zaskakuj.
- Pozostawaj aktywna.
- Patrz na siebie i inny.
Konta marketingowców zmuszą codziennie do sporej refleksji. Oto przywódca wypowiada się na tematy dość istotne. Ty – jako jednostka społeczna, czerpiesz z tego faktu korzyści.
Umysł ludzki analizuje zawsze treści przy osobistym odniesieniu do rzeczywistości. Ale moda – to coś przyjemnego, co inspiruje i wymusza pierwszeństwo.
Oto lekka sukienka wnika w przestrzeń schodów – symbolizujących stałą wspinaczkę.
I Ty….
Idziesz.
Pokonujesz stopnie.
Przy prezentacji stylu liczy się jednak nie tylko wygląd, ale także operatywność, którą budujesz na podstawie prywatnych przemyśleń.
Dlatego:
- Wyznaczaj cel.
- Mały krokami pokonuj schody.
Bo….
- Im wyżej tym lepszy widok.
- Rób to co lubisz.
Reszta przychodzi sama – ale zaraz po ciężkim wysiłku.
1. Warstwa intelektualna:
- myśli, słowa, gesty, twórczość, zaskakiwanie codziennymi sprawami, podróżowanie po tematach, łyk kawy w szybkim biegu po….., dystans do wszystkiego.
2. Warstwa wzrokowa:
- ubiór, poruszanie się, wymowa, stylizacja, trendy.
3. Warstwa z elementami ciekawości:
- intensywne poznawanie świata.
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com