W słownym obrazie!
Art. – wyrazy wnoszą zawsze inne spojrzenie na copywriting. Od krzykliwych ozdób, po oryginalne stylizacje – wyrazy wnikają w kolory każdej skóry, kształty kobiecego ciała, a także formy wnoszenia modnych ozdób. Styl – co się w nim mieści? Chyba postawa. Osobowość. Gestykulacja. Czar. Wizerunek. Każde zlecenie to zatem podróż do świata baśni, w której literki wpływają na ludzkie poglądy i myślenie. Sterowanie zmysłami, motywami – powoduje, bowiem modny dialog na drodze – copywriter – klient.
Dotykanie ozdób!
Tylko motywacja do pracy zmusza do innego spojrzenia na stylizacje. A inspiracja? Ona naprowadza na konkretne kolekcje, drobiazgi i umilacze wizerunku. Siła przebicia zależy zatem od przekazu słów, które wprawiają w ruch koła maszyny, zatrzymują ją na stacjach marzeń.
Copywriter – i Włochy.
Copywriter – i Paryż.
Copywriter – i Pokaz Mody.
To możliwe.
Wspólna podróż do miejsc pełnych „story” , to dar…..1 osoby dla tłumu zgromadzonych ludzi przy wirtualnych maszynach.
To drugie życie tekstów i copywritera.
On wkrada się, bowiem w pamięć.
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com