• Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork

    Eventy, moda, nowości

  • FM Lębork
    FM Lębork

    Modele i Modelki – ikony piękna

  • FM Lębork
    FM Lębork

    Tylko z faktami - świat zdobywamy!

  • FM Lębork
    FM Lębork

    Wydarzenia muzyczne, koncerty

Psychologia jednego zdjęcia i dopasowanego tekstu.

Zrobię porządek!

Wkraczam  w świat wirtualny i wiem po studiach, że on nie istnieje bez prawdziwych zasad psychologicznych. Otwierając go na facebooku – analizuję kobiece osobowości. O zgrozo…..Kobieta robi porządek. Jak? W bardzo prymitywny sposób. Odpala fb i załącza…..

- teksty  z obrazkami – ( dotyczące zasad życia) – reakcja odbiorców: wręcz odwrotna. Każdy czytelnik wymyśla  odpowiedź – „daruj sobie”.

- teksty religijne – ( na zwykłych kontach) – reakcja odbiorców – nie Ty mi będziesz mówić o takich rzeczach.

- teksty motywujące – pouczające – reakcja odbiorców – spójrz na siebie, a dopiero potem pouczaj innych.

Itd….

To, co wymyślasz dla innych  ( porady) odbijają się o drzwi, które u ludzi przeważnie są zamknięte.

Dlaczego?

Z bardzo prostego powodu.

Pozwól, że o swoim życiu, sposobie myślenia, analizach zadecyduję samodzielnie – oznajmia czytelnik.

Z psychologicznego punktu widzenia sprawy – reakcja jest wręcz odwrotna, bo…..w swoim przekazie pokazujesz własne kompleksy. A czytelnik bardzo szybko je wychwytuje i omawia publicznie.

Obecnie kobiety dyskutują więc  o postach z fb….Czy widziałaś jakich  ta X,Y,Z  udziela porad? Przecież  ona sama…..i rozpoczyna się dyskusja. Zapanowała moda na ekspertki od wszystkiego. Ale prawda jest taka, że nie ma ludzi idealnych, a wirtualność, to tylko pokaz tego, co sami udostępniamy i pokazujemy. To także strefa lekkiej manipulacji. Wykładowcy uczelni wyższych – zachęcają więc do naturalności i zawartości zwyczajnego przekazu, w którym wszystko nie jest takie idealne, bo życie składa się z dobra i zła. A nie tylko z samego dobra. Przecież  wiesz, że większość reklam ukazuje idealistyczne wizje – super modelki, super proszki, super kawy, super mamy, super wnętrza – raczej unikają tego, co daje życie ( czyli odrobiny brudu). Dlaczego? Bo tego nikt nie kupi.

Podobnie jest w wirtualności – nikt nie słucha super wskazówek.

Każdy rozszyfrowuje je po autorze, który to załącza.

W tym tkwi psychologia tłumu.  

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 3874978
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com