Od kuchni!
Z 1000 copywriterkich blogów podaje definicję dobrego i przykładnego specjalisty od sieci. Jednak każdy z nich podchodzi do artykułów z innej – odmiennej – strony. Treści marketingowe goszczą więc m.in. na stronach, które ukazują zalety tego typu zagadnień, a copy pokazuje siebie przy wspaniałym piórze. Analizując blogi zauważam znaczącą różnicę publikacji.
Im zaradniejszy specjalista, tym bardziej osobiste treści, podkręcone fachowymi wzmiankami. Inni udowadniają zakres wiedzy, który powoduje ich oryginalność i fachowość. Sposoby uderzeń sieciowych ukazują zatem zasięg, a także wywołują mieszane uczucia.
Zasadnicze cechy copy!
Moje podejście blogowe!
Moje szczęście zamykam na stronach internetowych , fb, Instach – które prowadzę. Uważam, że to wielkie szczęście zasiadać za sterami internetowych samolotów.
Dlatego….
Szybuję. Oglądam chmury. Podziwiam Wschody i Zachody Słońca. Docieram do określonych grup docelowych. W związku z tym na moim blogu wprowadzam klimat naturalności i zwyczajności – bez szpanowania wiedzą marketingową, bądź specjalistyczną. Jako przeciętna mieszkanka Ziemi, doceniam wszystko, co otrzymuję. Bardzo często pomagam innym osobom. Naprowadzam ludzi na ciekawe tematy, co wiąże się z moją bogatą wyobraźnią.
Przyjmuję zaproszenia!
Każde nowe zaproszenie, to wielki prezent. Staram się więc odwiedzać grupy, zbiorowości i osoby prywatne. Takie wyróżnienie, to dość miły akcent w tej internetowej pracy. Bywa jednak i tak , że obowiązki domowe uniemożliwiają spotkania z określonymi środowiskami.
Dar – od tego z wysokości!
Na studiach dotykam różnych zagadnień, jednak wszystkie copywriterki odznacza – dar. Bez daru – nie da się tworzyć treści. A przynajmniej tych wartościowych i unikalnych, które podbijają serca odbiorców.
3 zasady promocji:
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com