• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Pomysłowość i unikalność podejścia do tematu – to domeny copy! Poznaj treści!

Od kuchni!

Z  1000 copywriterkich blogów  podaje definicję  dobrego i przykładnego  specjalisty od sieci.  Jednak każdy z nich podchodzi do artykułów z innej – odmiennej – strony. Treści marketingowe goszczą więc m.in. na stronach, które ukazują zalety tego typu zagadnień, a copy pokazuje siebie przy wspaniałym piórze. Analizując blogi zauważam znaczącą różnicę publikacji.

Im zaradniejszy specjalista, tym bardziej osobiste treści, podkręcone fachowymi wzmiankami.  Inni udowadniają zakres wiedzy, który powoduje ich oryginalność  i  fachowość. Sposoby uderzeń sieciowych  ukazują zatem  zasięg, a także wywołują mieszane uczucia.  

Zasadnicze cechy copy!

  1. Dar – poruszania się po różnych tematach.
  2. Oryginalność przekazu treści.
  3. Zaskakujące newsy, posty, artykuły.
  4. Używanie specjalistycznych  zwrotów.
  5. Lekkie pióro.

  Moje podejście blogowe!

Moje szczęście zamykam na  stronach internetowych , fb, Instach – które prowadzę. Uważam, że to wielkie szczęście zasiadać za sterami internetowych samolotów.

Dlatego….

 Szybuję. Oglądam chmury. Podziwiam Wschody i Zachody Słońca. Docieram do określonych grup docelowych. W związku z tym na moim blogu wprowadzam klimat naturalności i zwyczajności – bez szpanowania wiedzą marketingową, bądź specjalistyczną. Jako przeciętna mieszkanka Ziemi, doceniam wszystko, co otrzymuję. Bardzo często pomagam innym osobom. Naprowadzam ludzi na ciekawe tematy, co wiąże się z moją bogatą wyobraźnią.

Przyjmuję zaproszenia!

Każde nowe zaproszenie, to wielki prezent. Staram się więc odwiedzać grupy, zbiorowości i osoby prywatne. Takie wyróżnienie, to dość  miły akcent w tej internetowej pracy. Bywa jednak i tak , że obowiązki domowe uniemożliwiają spotkania z określonymi środowiskami.

Dar – od tego z wysokości!

Na studiach dotykam różnych zagadnień, jednak wszystkie copywriterki odznacza – dar. Bez daru – nie da się tworzyć treści. A przynajmniej tych wartościowych i unikalnych, które podbijają serca odbiorców.

3 zasady promocji:

  1. pozostajesz sobą,
  2.  pomysł decyduje o sukcesie,
  3. Strategia – to dobry plan.

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6231141
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com