• Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork

    Eventy, moda, nowości

  • FM Lębork
    FM Lębork

    Modele i Modelki – ikony piękna

  • FM Lębork
    FM Lębork

    Tylko z faktami - świat zdobywamy!

  • FM Lębork
    FM Lębork

    Wydarzenia muzyczne, koncerty

Odwiedź blog copywriterski.

 Zapraszam na blog copywriterski:

http://www.copywriting.lebork.pl

Copywriting w dłoniach specjalisty!

 Dobry tekst – to obecnie natychmiastowy przekaz w mediach. W tej specjalizacji obowiązują zatem określone zasady i chwyty internetowe. Do jednych z nich należy z pewnością – „krótki tekst”. Co to oznacza dla czytelnika i klienta?

W takich warunkach:

Czytasz szybko i ekspresowo otrzymujesz konkretne słowa.

Zasady copy!

Pamiętaj, że sztuka stworzenia takiego artykułu zahacza o wiedzę z copywriterskich książek ( takie zamawiam do domu),  a także z notatek uzyskanych w trakcie studiów. Wiem, że czasami zastanawiasz się, czy treść nie brzmi  dość dziwnie, bo…..

- dlaczego warto dość do sformułowania: „Sałatka prosto z grządki”.

- W zamyśle  wykładowcy taka forma  wpływa na  ukształtowanie odpowiedniego toru dla  treści.  Zaufanie, które na wstępie podajesz  na tacy, w trakcie naszej rozmowy i wymiany listów – procentuje w ukazaniu innowacji i wyjątkowej gry słów. Copywriting z założenia przekreśla , bowiem wszystkie schematy wyniesione z  lekcji  języka polskiego. Wiem, to brzmi niewiarygodnie, przecież przez 25 lat uczono Cię, że obowiązuje:

- notatka, recenzja, esej, opowiadanie, a Ty masz przygotować wypracowanie w określonym schemacie.

Pamiętaj!

W copywritingu  każdą przygodę z treściami rozpoczynasz od  całkowitego odcięcia  szablonów edukacyjnych.

Krótkie teksty w zdaniu to :

-   paralelizm,

- kontrast,

- hasło reklamowe,

- luka informacyjna,

- pętla poznawcza,

- pytanie zamknięte,

- pytanie z presupozycją,

- metafora,

- metaforyczne śródtytuły,

- pytanie, które wzbudzi dziecięcą ciekawość,

- tytuł wpisu, lead, tweet, post na Facebooku lub hasło reklamowe z użyciem metonimii.

Bo….tak to wygląda w dłoniach fachowca:

Jak współpracować z copywriterem, aby osiągnąć sukces w sieci?

Copywriting odskakuje, słowa zwalniają.

Im więcej czytam książek specjalistycznych, tym mniej czasu poświęcam na budowę treści.

Malusieński zabieg, gigantyczna promocja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 3802908
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com