• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Moda na treści. Książki i e-booki w zderzeniu z wygodami życia.

Co czyta copywriter?

Nasze społeczeństwo korzysta z dwóch źródeł informacji: elektronicznej i papierowej. Każda z nich zachęca do zatrzymania się przy cennym słowie, które tradycyjnie odciska ślad w poglądach potencjalnego odbiorcy treści.

Elektronika:

- wróży wygodę, szybki obieg załączonego materiału, natychmiastową reakcję czytelnika, korzystanie z mediów społecznościowych, podpieranie się laptopami, telefonami komórkowymi, w każdym zakątku świata. To także darmowy dostęp do źródła, bądź zajawki treści powoduje, że  następnie opłacasz  abonament.

W jakim kierunku idziesz?

Wszystko wskazuje na to, że prawdopodobnie przeniesiemy treści do świata wirtualnego, jednak papier chyba nadal pozostanie.

Co za tym przemawia?

W pewnym państwie wykonujemy  eksperyment edukacyjny i wręczamy,  w pierwszych klasach szkoły podstawowej, nowe laptopy z wgranymi e-bookami. Po roku wycofujemy  się z tej ścieżki oświatowej?

Dlaczego?

- uciążliwość uczenia się z elektroniki przynosi marne efekty, powoduje przemęczenie, choroby oczu, uniemożliwia czytanie 500 stronicowego woluminu.

Książka papierowa – pozwala na samotną podróż po konkretnych słowach, pachnie, nie męczy przy czytaniu. Pozwala przenosić się w czasie, dość ładnie wygląda na regale, wchodzi w skład biblioteki.

Tylko jeden fakt trwa przez wieki w wyjątkowej formie:

- słowo…

Jego wartość doceniają copywriterzy, którzy budują artykuły, newsy, posty, reklamy i zdania.

Dla nich przekaz odbywa się w Internecie, jednak bardzo często przechodzi do papierowej książki.

Słowo w sieci pozostaje tylko przez kilka lat. Książka papierowa leży na stole przez całe wieki. I właśnie, dlatego zapisuję prywatne refleksje na kolorowym papierze, aby podczas długich jesiennych wieczorów powrócić do nich i wtopić się w sens wszystkich upublicznionych myśli.

Jak widzisz:

- dwa źródła są potrzebne do promocji treści.

Tylko od człowieka zależy wybór konkretnego  -  kanału komunikacji.

Zadajesz pytanie: Co czytam w sieci?

- WWW  z zakresu: marketingu sieciowego, copywritingu, psychologicznego wyrazu słowa, gazety, blogi: modowe, wnętrzarskie, gastronomiczne, podróżnicze,  dotyczące zdrowego jedzenia.

- książki z zakresu: historii druku, copywritingu, modowe, historyczno – prawnicze, psychologiczne, literaturę piękną, poezję, szkice z  dizajnu.

Bo wtedy muzyka dobrze gra…  

Zadzwoń do mnie i skorzystaj z usług  copywritingu – 505 060 972

Napisz – sskros@ gmail.com

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6276314
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com