• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

I kiedy istnieją cuda w sieci - to Słońce dla copy świeci!

Wiara w cel!

Oryginalny wpis, to jednak nie ten o tematach powielanych przez wszystkich. Dlaczego? W Internecie urosła cała góra ekspertów, którzy opisują plusy i minusy zasad marketingowych. Po odwiedzeniu kilku stron – wysiadasz z tego pociągu. Czego poszukujesz? Nutki  przywiązania, silnej osobowości, bliskiego kontaktu, innowacji, a także kogoś  godnego zaufania. Przeglądasz zatem stronę WWW – wyrabiasz sobie opinię. A następnie wysyłasz maile, bądź dzwonisz.

To schemat blogowy, który przyczynia się do reakcji.

Na stronie!

Kiedy uruchamiam stronę o copywritingu – w moim mieście – nie potrzebuję reklamy. Ale….Sieć czyni cuda w innych miastach na terenie Polski. Doceniam zatem kontakty z osobami, które opisują  telefoniczne swoje wrażenia po wejściu na WWW.  Dłuższe maile i rozmowy sprawiają, że wierzę w cuda. Te cuda są widoczne na Insta, fb, w telefonie komórkowym i na poczcie. Trudno, bowiem przedstawić się komuś w ciągu 10 – minut. Ten zakres robót wstępnych pozostawiam w sieci. Klient na spokojnie – poznaje nowe informacje, bada styl.

Copy w Internecie!

Zawodowo odwiedzam pokrewne blogi copywriterskie. Z jednej strony poznaję  tematykę wpisów i sposób publikacji treści, a z drugiej badam stopień upubliczniania wiedzy. Jeden mężczyzna , znany w całej Polsce –szokuje mnie wpisami.

Uznaje  3  zasady:

-   Nie sprzedaje wiedzy fachowej,

-  Nie tworzy porad.

- Opisuje prywatne przemyślenia i zabiegi firmowe.

Jako ekspert – pozostawia – cenne informacje -   dla przyszłego klienta.

Inny mężczyzna – copywriter – pokazuje w sieci tylko „zajawki” wiedzy, bo za resztę należy zapłacić.  

WWW – jako reklama osoby!

Obecnie każda ze stron – to doskonała forma wirtualnej prezentacji. Baza do rozmowy. Szkielet do licznych przemyśleń w każdym zakątku świata.

To światełko w tunelu wiedzy.

http://www.copywriting.lebork.pl/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6231229
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com