• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Content Management – strategia psychologiczno – socjologiczna. Marketing.

Marketing treści!

Strategy – Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku przygotowała mnie do budowania wizerunku każdej firmy. Od planu strategicznego rozpisanego na poszczególne punkty, po ich rozbudowane opisy rozpoczynam zawsze pierwsze podejście do wskazanego tematu. Wizerunek, wizja przyszłościowa  - zazębiają  się wówczas z problemami psychologicznymi i socjologicznymi. Profesjonalny marketing nie działa, bowiem  bez tych konkretnych bodźców.

W ujęciu globalnym!

Ogólny punkt wyjścia do spójnego planu zarządzania treściami, to alternatywa wzrostu zainteresowania innych osób informacjami, które w ujęciu profesjonalisty tworzą nowa płaszczyznę do dyskusji. Marketing – pozwala odnosić się do zagadnień socjologicznych, badań, wyciągania konstruktywnych wniosków, aby w efekcie końcowym zamknąć wszystko w dobrym smaku psychologicznym.

***

Budowanie strategicznego planu bez wiedzy wielopłaszczyznowej nie prowadzi do sukcesu, gdyż nie pobudza ludzi do dalszych działań. Nie pozostawia w nich śladu, nie zmusza do przemyśleń. Uczestnicząc w wykładach z ekspertami z zakresu  marketingu odnoszę więc wrażenie, że  Content Management podbija rynek internetowy, pozwala rozwijać skrzydła i unosić słowa do postów, artykułów, czy książek.

***

Research wzbudza zawsze spore zamieszanie. Bardzo często zgadzamy się z opiniami innych osób, cyklicznymi publikacjami, bądź je negujemy. Wolny rynek w sieci pozwala jednak wykonywać kolejny krok w stronę wybranego celu.

Związek: Ty – klient – to technologiczne koło wprowadzone w ruch. Pojawianie się na nim słów zmusza do licznych refleksji i wniosków. Relacje jeden człowiek – drugi człowiek – to natomiast zupełnie inny aspekt tego zagadnienia, który od marketingu przenosi Cię do ścisłych powiązań.

Content:

- to czytelność,

- to konkret,

- to schemat,

- to umiejętność wplatania się w rynek.

http://www.copywriting.lebork.pl/

Sylwia Skroś

 

 

 

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6230317
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com