Marketing treści!
Strategy – Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku przygotowała mnie do budowania wizerunku każdej firmy. Od planu strategicznego rozpisanego na poszczególne punkty, po ich rozbudowane opisy rozpoczynam zawsze pierwsze podejście do wskazanego tematu. Wizerunek, wizja przyszłościowa - zazębiają się wówczas z problemami psychologicznymi i socjologicznymi. Profesjonalny marketing nie działa, bowiem bez tych konkretnych bodźców.
W ujęciu globalnym!
Ogólny punkt wyjścia do spójnego planu zarządzania treściami, to alternatywa wzrostu zainteresowania innych osób informacjami, które w ujęciu profesjonalisty tworzą nowa płaszczyznę do dyskusji. Marketing – pozwala odnosić się do zagadnień socjologicznych, badań, wyciągania konstruktywnych wniosków, aby w efekcie końcowym zamknąć wszystko w dobrym smaku psychologicznym.
***
Budowanie strategicznego planu bez wiedzy wielopłaszczyznowej nie prowadzi do sukcesu, gdyż nie pobudza ludzi do dalszych działań. Nie pozostawia w nich śladu, nie zmusza do przemyśleń. Uczestnicząc w wykładach z ekspertami z zakresu marketingu odnoszę więc wrażenie, że Content Management podbija rynek internetowy, pozwala rozwijać skrzydła i unosić słowa do postów, artykułów, czy książek.
***
Research wzbudza zawsze spore zamieszanie. Bardzo często zgadzamy się z opiniami innych osób, cyklicznymi publikacjami, bądź je negujemy. Wolny rynek w sieci pozwala jednak wykonywać kolejny krok w stronę wybranego celu.
Związek: Ty – klient – to technologiczne koło wprowadzone w ruch. Pojawianie się na nim słów zmusza do licznych refleksji i wniosków. Relacje jeden człowiek – drugi człowiek – to natomiast zupełnie inny aspekt tego zagadnienia, który od marketingu przenosi Cię do ścisłych powiązań.
Content:
- to czytelność,
- to konkret,
- to schemat,
- to umiejętność wplatania się w rynek.
http://www.copywriting.lebork.pl/
Sylwia Skroś
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com