Wymyślona promocja!
O ile zadanie wymaga pomysłu i strategicznego punktu całej kampanii – w grę wkraczają słowa. Przewodniczy temu określony zamysł i treść, która ukazuje odbiór:
- całej marki, badania na rynku o konkurencji, rozeznanie sieciowe, możliwości, grupy do przyciągnięcia produktu, opisy korzyści z oferowanych usług.
Żywy impuls!
Główny cel – to człowiek, kilka osób uzdolnionych, zbiorowość. Wspólny wynik można także osiągnąć przy pomocy oryginalnej jednostki, kreatywnej, silnej i twórczej. Dla celu wzbogacenia firmy liczy się, bowiem efekt końcowy, dobór słownictwa, operatywność, nawiązywanie kontaktów, natychmiastowe załatwianie wszystkich spraw, wykonywanie telefonów, mailowanie, wymiana z prasą, tworzenie artykułów, napęd do innowacji.
Szczegółowy opis takich działań – to brief.
Obiecuje on mobilność, szybkość, skuteczność działań.
Osoba zaufana!
Klient wkracza na nowy rynek przy pomocy copy, a potem osiąga sukces. On go promuje, reklamuje, zahacza o kręgi informacyjne. W pewnym sensie prowadzi sprawy, które wymagają znajomości sporej ilości osób, życzliwego podejścia do udzielnej pomocy, współpracy z jednostkami, bo to one znają i rozmawiają z copywriterem.
Produkcja – odbiór – efekt – zysk.
To droga warta każdej podróży.
Po rozmowie wstępnej produkt wkracza na ścieżki social mediów, stron internetowych, pomysłowości. Czynniki motywujące do podjęcia działania w sieci wróżą zainteresowanie. Inność wzbudza zachwyt, obserwacje, pragnienia posiadania towaru.
Świat otwiera wirtualne drzwi.
A słowa przyciągają, bądź przenoszą do szerszego wymiaru, który wzrusza, dotyka, przyciąga, zatrzymuje klienta, wciąga na ścieżki prowadzące do firmy.
Osobowość wykonuje ruch, koła maszyny wkraczają na tory, na stacji czeka tłum przyjacielskich ludzi.
Lębork.
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com