O trafności słów!
Zarówno na facebooku, jak i w gazetach, uwagę czytelnika przyciągają fachowe tytuły. Patrzysz i….masz ochotę sprawdzić całą treść, bądź po 2 s materiał przypomina 1 wielką nudę. Sztuka trafności doboru słów, a wiedza wyuczona i przygotowana specjalnie na zlecenie – to copywriting.
Wykształcony copy – pokazuje zatem cuda.
Skuteczność działań to:
- szokowanie,
- informowanie,
- wzmacnianie treści,
- przyciąganie,
- odskakiwanie od tematu i celowe wzbudzanie zainteresowania.
Poruszanie się w sieci!
Copywriting – to innowacja. To zmienność emocji, wzruszeń i wrażeń. Pewnie, dlatego o charakterze odbioru treści decyduje sprawna dłoń – copy. Określone schematy, połączone z fantazją, wzbudzają zasadność słów, którymi pragnę informować o konkretnych planach. Wędrówka po Internecie pozwala więc wierzyć w celowość zdobytej wiedzy. Jej wymiar i kształt powodują, że natychmiast określam fachowca w tej branży.
Słowa - wstęp, rozwinięcie, zakończenie!
100 pomysłów na 1 minutę przychodzi Ci do głowy, gdy czytasz artykuł i….wtedy:
- wzruszenie wywołuje po nim łzy,
- dostajesz ataku śmiechu,
- rozmyślasz o sensie słów,
- marzysz o przeobrażeniu się w kogoś takiego,
- popijasz kawę i odczuwasz: radość, smutek, ból, euforię.
Tak wnika w umysł dobry – copywriting.
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com