W głębokości ludzkiego słowa!
Jeden wyraz przyciąga miliony ludzi, gdyż wzbudza w nich zaufanie do autora tekstu, pozwala odczuwać: przyjaźń, szczęście, miłość, euforię. To banalnie proste – powiadasz. A jednak wcale tak nie jest. Jedno zdanie, ale ułożone według skutecznego schematu wywołuje reakcję. Sztuka komunikacji wymusza, bowiem tworzenie pewnych szablonów, które copywriter dostosowuje do grupy docelowej.
W telefonie!
Copywriter myszkuje w telefonie. Buduje przekazy, załącza zdjęcia i teksty, a inne osoby rozpoznają w nim specjalistę od ….
***
Copywriter zasiada przy facebooku i tworzy posty podłączone do fotografii – i to współgra.
***
Copywirter odpala laptopa i tworzy artykuły, a one docierają do innych czytelników.
***
Copywirter kocha elektronikę, a elektronika kocha copy.
Proste!
- Od 20 lat przyjaźnię się z nowinkami technologicznymi, bo te narzędzia, służące do przekazywania słów, towarzyszą w wyprawie po różne skarby. Na początku drogi wyznaczam nowy cel. Analizuję jego dostępność. Badam sposoby służące do zdobycia góry. Atakuję.
To przypomina film.
A TY wybierasz temat. Potem ktoś tworzy do niego scenariusz. Następnie ekipa od zadań specjalnych wkracza do akcji. Powstaje coś nowego.
Z tego wynika, że copywriting pojawia się w różnych dziedzinach naszego życia. Ale TY: Nie zawsze go rozpoznajesz. Nie zawsze uświadamiasz sobie, że zanim oglądasz film na wielkim ekranie, czy przedstawianie teatralne, to ktoś wcześniej składa sensowne treści. Bywa i tak, że publikuje je w Internecie.
Bo….
Copywirter – to samotnik, który przelewa do elektroniki własne myśli. Copywriter – to kreatywny wilk, wiecznie głodny na literki. Copywriter – to miłośnik kina akcji. Copywriter – to wyciszony odludek, który zbiera efekty pracy w strefie celowego wyciszenia.
W kinie!
W nawiązaniu do tych refleksji tworzę scenariusz do Forum Młodych „Menadżerowie Pana”. Powiązania tematyczne wnoszą, w lęborskim LCK Fregata, nowe nitki prowadzące do wysokiej sceny. Wszystkie słowa układam więc na ciężkiej wadze. Wywołuję je do odpowiedzi. A one docierają do wskazanego odbiorcy.
W kinie reprezentuję PCE im. Eugeniusza Kwiatkowskiego i Lęborskie Stowarzyszenie św. Jakuba Ap. w Lęborku.
Lęborski Tydzień Kultury Chrześciajńskiej.
http://www.copywriting.lebork.pl/
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com