Wrocław na fali!
Liczne podróże, eksperymenty i sprawdzone normy – to prezenty pobierane w trakcie zwiedzania różnych miejscowości. Dlatego – w pojęciu promocji sztuki, artyzmu i pomysłowości, na powszechną uwagę zasługują m.in. zwierzaki, rzeźby, pomniki i przymiarki do wyeksponowania tego wszystkiego, co podyktuje bogata wyobraźnia każdego twórcy. Rozłożone skrzydła, przysiadające kociaki - otwierają, bowiem miejską przestrzeń na zmysły, potencjał promocyjny i wizualizację dobrej marki.
Wrocław, jako pozytywny przykład!
Od Torunia, po cały Śląsk – wartość poukładanych dzieł sztuki buduje markę, ale także wymusza na turystach sesje fotograficzne. Dlatego jakość powiązań miejskich strategii dorównuje wówczas miejskiemu zaangażowaniu w życie społeczne.
Zobacz przykładowy efekt!
Sylwia Skroś
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com