• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Personalizacja: 7 dni z przedmiotami?

W pracy i domu!

Walentynki, to czas przymiarek do prezentów. Dlatego liczą się m.in.: kolor czerwony, ale i nowy trend w marketingu - czyli wartość personalizacji. Od sposobu rękodzieła, imienia, nazwiska, pseudonimu artystycznego – po 1 znaczące zdanie – określony prezent nabiera osobistej mocy. Jakość takich wizualizacji, to bogactwo mody pokazanej w USA.

W zdaniach!

Słowa oddają ducha art, zalety twórcy, pomysłodawcy prezentu. U osoby obdarowanej nakręcają, więc spiralę pozytywnych przeżyć, dodają motywacji, bliskości i szacunku. W całokształcie projektu wyrażają charakter dzieła - sztuki, rzeczywistości,  rękodzielnika, pisarza, artysty. W ramach trendów wypada zatem położyć na stoliku, biurku, regale – personalizowane gadżety, które przypominają daną osobę.

Podróż po wyobrażeniach marki rozpoczyna się od długopisów, piór, notatników, kubków, toreb, kartek, ponieważ dotyczy codziennych czynności wykonywanych podczas pracy.

Personalizacja

  • to ciepło, które przebija się przez śnieg. To słowa – jak odważniki uczuć. To symbole przywiązania i utożsamiania się z wybraną marką. To życie z barwami sztuki.
  • W XXI wieku – jakość takich prezentów nabiera magicznej mocy, gdyż ukazuje więzi tematyczne, rodzinne i wielopokoleniowe.
  • to zatrzymanie na dłużej talentu ulubionej osoby,
  • to posiadanie na wyciągnięcie dłoni – małego przedmiotu z duszą.
  • To minimalizm wielkiej osobowości.
  • Zobacz inspiracje!
  • Sylwia Skroś

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6277802
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com