W pracy i domu!
Walentynki, to czas przymiarek do prezentów. Dlatego liczą się m.in.: kolor czerwony, ale i nowy trend w marketingu - czyli wartość personalizacji. Od sposobu rękodzieła, imienia, nazwiska, pseudonimu artystycznego – po 1 znaczące zdanie – określony prezent nabiera osobistej mocy. Jakość takich wizualizacji, to bogactwo mody pokazanej w USA.
W zdaniach!
Słowa oddają ducha art, zalety twórcy, pomysłodawcy prezentu. U osoby obdarowanej nakręcają, więc spiralę pozytywnych przeżyć, dodają motywacji, bliskości i szacunku. W całokształcie projektu wyrażają charakter dzieła - sztuki, rzeczywistości, rękodzielnika, pisarza, artysty. W ramach trendów wypada zatem położyć na stoliku, biurku, regale – personalizowane gadżety, które przypominają daną osobę.
Podróż po wyobrażeniach marki rozpoczyna się od długopisów, piór, notatników, kubków, toreb, kartek, ponieważ dotyczy codziennych czynności wykonywanych podczas pracy.
Personalizacja
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com