W drodze do celu!
Panuje przekonanie, że wolny człowiek, który strzela w 10 – to copywriter. Autor tekstu przyprawionego mądrą intencją dominuje w firmach, które pragną się promować. W sieci argumentów przemawia za nim kreatywność i zwinność – kameleona. Jednak prawdziwą sztuką pozostaje działanie na rzecz określonych osób z codzienną nutką innowacji i elementami zaskoczenia. Tego nie można się nauczyć. Ta magia charakteryzuje, bowiem niektóre osobowości.
W sieci słów!
Po 1 – pomysł.
Po 2 – realizacja.
Świat wymusza czytanie 100000 informacji. Umysł ludzki dokonuje zatem koniecznej selekcji. Aby w morzu wyrazów zwracać na siebie uwagę – należy stale zaskakiwać potencjalnego odbiorcę. Przyjazne nastawianie – to krok do sukcesu. A sukces – to początek drogi. Praca copywirterska – to codzienny trud, który na przestrzeni dni, miesięcy – buduje odpowiednią budowlę. Ona podnosi mury, stawia dachy, oprawia drzwi i okna, aby inne osoby podziwiały efekty pracy z zupełnie bliskiej perspektywy. Innowacja – z koncepcyjką – to motywacja do wstania już o poranku, zasypiania przy szybkim rozmyślaniu o nowym tekście . Praca copywritera – to dar przelewania morza słów. To płynność zachowana w kreatywności.
Widzieć inaczej!
Sztuka określa sposób docierania do określonego środowiska. Art. – zmysłowość pozwala odczuwać znaczenie każdego słowa. Art. – dusza – pozwala przenosić góry. Copywriter strzela dość trafnie w same 10, bo…….wnika w klimat, osobowości ludzkie, specyfikacje, przedmioty, struktury, pola aktywności.
Praca dla instytucji – to koordynowanie treści, a także mądre zarządzanie pomysłowymi postami i artykułami. To - idea, która przybliża sens spójnych kroków w przestrzeni internetowej, to zaufanie, to współpraca całego zespołu ludzi.
Praca dla grupy osób – to wnikanie w ich klimat wizerunkowy. To wyłapywanie talentów, cech charakteru, miejsc w podróży, kultury, życia towarzyskiego, łączności duchowo – artystycznej.
Praca dla 1 osoby – to dłuższa rozmowa. Wsłuchiwanie się w sens kreatywności, pobieranie wzorca, tworzenie szkieletu i pomysłu na marketing.
Copywriter – to strzelec ….
To powiernik myśli.
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com