W zakątkach świata!
Ktoś zapukał do drzwi. W tym samym momencie jacyś znajomi zajęli miejsca przy stoliku w pobliskiej kawiarni. Na końcu miasta samochód zaparkował przy głównej drodze prowadzącej do Warszawy. W Afryce dzieci uczestniczyły w zajęciach szkolnych. W Paryżu turyści wjechali na podświetloną wieżę.
-Tyle się wydarzyło…..ale……
Każdy człowiek opisze taką sytuacje w zupełnie inny sposób.
Dlaczego?
- bo w wyobraźni zwróci uwagę na wyjątkowe szczegóły.
Studenta zachwycą atrakcje - większej i mniejszej - miejscowości, tanie hotele i restauracje, a jego żywiołowość odciśnie ślad na tekście. Dorośli podsumują chwilową zmianę miejsca zamieszkania i wysokie ceny w sklepach. Zakochani opiszą wszystkie romantyczne uliczki i parki rozrywki.
***
A Copywriter?
- Jak w takiej sytuacji zachowa się wykształcony artysta od specjalistycznego tekstu?
To zależy tylko od Ciebie…
To Ty zamawiasz tematykę treści, ale pamiętaj:
- pędzle do jej namalowania i kolory farb oddajesz w ręce animatora kulturalnego artykułu.
Oczy copywritera – to Twoje obrazy.
Dłonie copywritera – to Twój news.
Wyobraźnia copywritera – to Twój przekaz.
***
Nagle zaskrzypiały stare, podrapane, drzwi. Listonosz nacisnął na klamkę i po cichu wszedł do mieszkania.
- Czy Pani czeka na list? – zapytał.
- Kobieta położyła na stoliku porcelanową filiżankę z kawą, zamyśliła się i odsłoniła firankę w oknie. Spojrzała na czerwone pelargonie, a potem zdecydowanym krokiem zbliżyła się do listonosza. Czy ten list wysłano z Argentyny? – wyszeptała w przedpokoju. Kilka pieczątek na kopercie świadczy o tym, że przywędrował do Pani z bardzo daleka – zauważył zmieszany pracownik poczty. To list od …..czekałam na niego całe życie.
Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com