• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Energa Obrót nagrodzona przez Gazetę Bankową

 Zawieranie umów na energię elektryczną przez internet, czyli Formularze online Energa zdobyły drugie miejsce w konkursie Lider 2017 w kategorii Przemysł 4.0, organizowanym przez „Gazetę Bankową”.

Dostępne na odświeżonej stronie www.energa.pl „Formularze online Energa” to innowacyjny na rynku energetycznym serwis, który umożliwia klientom zamówienie i realizację zawarcia umowy przez internet. Bez wychodzenia z domu można zamówić nową umowę na prąd, przepisać istniejący licznik, a także zmienić grupę taryfową bądź ofertę. System nie tylko stanowi wygodne i nowoczesne rozwiązanie dla ponad 3 milionów klientów Energi, ale również optymalizuje i digitalizuje wewnętrzne procesy obsługi umów. 

W myśl zasady: „kto się nie rozwija, ten się cofa”, Energa Obrót wprowadza innowacje mające na celu zwiększenie wygody naszych klientów i odpowiedź na ich potrzeby. Każdy z nas ceni sobie swój czas i wygodę, stąd zaprzęgliśmy do pracy nowoczesne technologie. Jako jedna z pierwszych firm na rynku energetycznym oferujemy możliwość zdalnej realizacji tak wielu usług. Wystarczy komputer, a nawet smartfon, oraz połączenie z internetem, żeby znaczną część spraw, które dotychczas wymagały wizyty w salonie lub kontaktu z infolinią, załatwić samodzielnie. ­Cieszymy się, że to innowacyjne podejście znalazło uznanie w konkursie „Gazety Bankowej” – powiedział Dariusz Chrzanowski, p.o. prezesa Energi Obrotu, który odebrał nagrodę.

System formularzy Energi wyróżnia się prostotą, intuicyjną budową oraz zrozumiałym językiem. Platforma jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Możliwość wykorzystania wbudowanego w telefon aparatu jako skanera, który automatycznie dołącza załącznik do wypełnianego formularza, znacznie upraszcza cały proces. System umożliwia także przekazywanie call center informacji na temat przerwanych procedur, które mogą oznaczać konieczność pomocy w wypełnieniu formularza. Konsultant podczas kontaktu z klientem może udzielić bezpośredniej pomocy. Jak każde nowoczesne rozwiązanie IT, system dostępny jest 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie.

– Nie zapominamy jednak o klientach, którzy wolą bezpośredni kontakt z pracownikiem, czy to osobiście w salonie, czy telefonicznie. Dlatego „Formularze online Energa” są uzupełnieniem innych kanałów kontaktu, które oferujemy – dodał Dariusz Chrzanowski.

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6267071
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com