• LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • LFM Lębork
    LFM Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • Fakty Młodych Lębork
    Fakty Młodych Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • FM Lębork
    FM Lębork
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM
  • LFM
    LFM

Dlaczego - branding - najlepiej układać przy marketingowej kawie?

 W świecie marketingu!

Copywriter – to twórca, to oryginał, który prezentuje określony zasób słów, przede wszystkim   w sieci. Ale zaraz, zaraz….  w przestrzeni marketingowej nabiera On  obecnie  innego kształtu. Copywriter – występuje, bowiem jako wykładowca.

 Słowa:

-  bizness, influencer, bloger, vloger, influencer marketing – to hasła warte uwagi.

Forma publicznego ukazania wiedzy,  to dość nowoczesna prezentacja takiej osoby. Doświadczenie przeplata się wówczas z praktycznymi wskazówkami, które w przestrzeni oświatowej, szkolnictwie wyższym, na forum,  zjednują grono fanów.

W innej formie!

Nowe pojecie sieciowe: influencer marketing – występuje, gdy  celebrytka, osoba publiczna, znana wokalistka, aktorka, prezenterka, kobieta sukcesu -  zachęca do zakupu określonego produktu.

Stworzona recenzja:

- książki,

- kremu,

- kosmetyku,

- markowego ubrania,

- produktu spożywczego…

powoduje, że przeciętny mieszkaniec Polski uruchamia wyszukiwarkę i dociera do informacji, a następnie wkłada taką rzecz do wirtualnego koszyka i czeka na przesyłkę. Oddziaływanie na tłum opłaca się w przypadku specjalistycznych  marek, które do konkretnego celu marketingowego wybierają:

-  piękne, operatywne i wykształcone modelki, aby w ten sposób zwrócić uwagę na własną Firmę.

To zjawisko obserwujemy  przy kawie, gdy na monitorze ukazuje się:

 -  filiżanka, smaczny sernik i np. krem do ciała, lakier do paznokci, perfum.

 Bo jeżeli Madonna  tego używa, to wspólnie z nią miliony jej  fanek.

Czy zatem blogerki, vlogerki  – to copywriterki?

Raczej – nie.

Tylko nieliczne z nich posiadają odpowiednie wykształcenie.

 

Wiedza i praktyka!

Do artykułów sponsorowanych, wykorzystanych przez marketing,  zatrudnia się specjalistów – copywriterów. Przestrzeń internetowa buduje markę, która w XXI wieku posiada określone ramy, zakresy, zasięgi i trendy. 

Zdziwisz się, gdy zrozumiesz, że słowo „moda” – wpływa na kształt artykułu.

Specjalistyczny tekst zbudowany na precyzyjnych  prawach odróżnia się od zwykłego tekstu informacyjnego. Marketing dodaje, bowiem szkielety, które w obszarze oddziaływania przynoszą rewelacyjne efekty.

Kawa?

Kawa przy marketingu?

Kawa na fotografii?

Kawa u blogera?

Kawa u vlogera?

 

Warto ją wspólnie wypić, bo wówczas….

Branding nabiera wyjątkowego smaku.

http://copywriting.lebork.pl/

 

Sylwia Skroś

 

 

 

Użytkowników online:
Wszystkich odwiedzin: 6265184
X

Bądź na bieżąco, polub nas na Facebook.com